5/07/2008

İsteyip de söylemedikleriniz (1)


Öğlene doğru merhabalar efem, sustuklarınız büyür içinden ona ya da onbire göre. :)

Ben aktör olmak istiyordum, babam engel oldu doktor oldum. (mühendis, avukat, v.b.)
Diye yıllardır susan, susatan arkadaşlar. Korkmayın yanlız değilsiniz. Belki kimimizin ferdi toprağa karıştı, belki de sizlerin iyiliğini istediğinden böyle dediler ama gelin görün ki eski kafa diye alayladığımız insanlar çoğu kez haklı çıkıyorlar. Yaşadım ve biliyorum. Baba zoruyla meslek sahibi-sahibesi olan insanlar (memurlar) işlerini verimli yapamadıkları için ülke şu durumdadır. Ben yaptığım işten memnunum diyen var ise "Elinden öperim!" ve Ne mutlu size.


Acaba sizde çocuklarınıza, biz babadan böyle gördük taktiğini mi uyguluyorsunuz?
Eğer öyle ise zamanında sizde babanızdan bu konuda çektiğinizi hatırlatmak isterim. Bırakalım, kim ne olmak istiyorsa kendi bulsun. Herkes elinden geleni yapsın. Veterinerden, kasap. Kasaptan da veteriner olabilir mi bilemiyorum artık. Lütfen duyarlı olalım ve bir önceki konuda verdiğim 'Ölü Ozanlar Derneği' filmini satın alarak izley(t)in, pişman olmayacaksınız.

Bir blogcu arkadaşın kendince haykırışı şöyle;

Popstar yarışmasına katılıp Hayko Cepkin gibi böğürmek istiyorum.
Duş aldıktan sonra, vücuduma deodorant yerine biber gazı sıkmak istiyorum.
Parmaklarımı zımbalamak istiyorum.
Çevik Kuvvet olup, balkonda halı coplamak istiyorum.
Tekila ile kanyak karışımından 10 shot içmek istiyorum.
Aylin Aslım'ı en önde izlemek, sadece izlemek istiyorum.
Hansel ve Gratel'in yerinde olmak, çikolatalı, şekerpareli evden öküzler gibi yemek istiyorum.

Fenomen olup bu yazıyı okuyanları havalandırmak, uçurmak istiyorum :)
ve şu şarkı ile motive olmanızı, tabii sevgili fikir koçum Tunç' un da ilgili şu ve bu yazılarına bir göz atmanızı
istiyorum :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Babalarını seçme hakkı olmayan evlat denili canlı varlıklar Armut dibine düşer mantığı doğru olabilse idi eğer; PC sahibi bile olamazdılar. O zaman PC mi vardı? Salt bu ironi dahi Babaların öyle her sözünü dinlemekle Babalar öldükten sonra keşke dememe şansı bulamayanların çoğunlukta olduğunun göstergesi değil midir? Sırf bu işaret bile önce ebeveynlerin Eğitilmesini gerekli kıldığını ortaya çıkaran göstergedir. Malum, ömür boyu mutlu olmak için insanların sevdiği işi yapması lazımdır. İnşallah ileride tarih tekerrür etmez. İbret alınmadığından tarih hep tekerrür eder de...!